Dag 5 Pai

3 november 2017 - Pai, Thailand

Dag 5 naar Pai

Na een vreselijke nacht, erg hard bed en smerige hut. Weten we ook gelijk dat we de rest van de vakantie iets meer moeten uitgeven voor overnachting 😂(zijn wel Hollanders hé). Het ontbijt was gelukkig wel erg goed, zodat we met een volle buik aan de dag konden beginnen. Vandaag was een rustige aanloop, en vervolgens een lange klim waarbij we 1000 hoogte meters moesten overwinnen. Beetje onder de indruk begonnen we dan ook erg voorzichtig. Gelukkig bleek het vandaag veel beter te doen. Paar steile stukken, maar de rest tussen de 8 en 11%. Onderweg heel veel mooie vergezichten en foto momenten. Na de klim en afdaling blijft het nog een beetje op en neer gaan tot pai. Bij onze overnachting werden we gelijk enthousiast. Lekker bed, ruime kamer met airco en zwembad. (Maakt gisteren helemaal goed 😉) na een heerlijke douche vonden we dat we ons nog meer moeten verwennen, en dit werd een Thaise massage 👌 ze kregen het voor elkaar dat we toch kramp in de kuiten kregen 😂 wat een geweld gebruiken ze. Eentje stond gewoon op mijn rug en benen te keer te gaan
Effe wennen, maar wel heerlijk. Vervolgens zijn we naar het lampjes feest gegaan wat erg leuk was. Helaas wordt het dit jaar iets soberder gehouden ivm het overlijden van de koning. De bedoeling is dat je een bloemen bootje met een kaars op de rivier laat varen en wens ballonnen Oplaat. Dit laatste mochten de Thai dit jaar niet. Als afsluiter nog even lekker wezen eten, en nu genieten van een Leo ( ook bier 😂) op ons heerlijke terras.

1. FRANK VEEKAMP:
    3 november 2017
    Toch ook wel weer grappig om te zien die LKW kleding in het Thaise landschap! :-)

succes daar!
  2. De Heurmannetjes:
    4 november 2017
    Al heel wat meegemaakt en gezien. Leuk om te zien en lezen. Belooft nog wat. Verheug me er op. 🙋😘
  3. Jeroen:
    4 november 2017
    Ziet er allemaal geweldig uit, geniet er van.
    Maar zo te zien is dat geen probleem.
    Succes!!!!