Dag 22 Ao Luek

20 november 2017 - Ao Luk, Thailand

Vandaag zijn we na een aantal strand dagen weer op de fiets gestapt ๐Ÿ˜†. We waren er weer aan toe. Via een prachtige route ( met dank aan het programma gp_sies). Zijn we van Ao Nang naar Ao Luek gefietst. Onderweg werden we gelukkig weer getrakteerd op het mooie Thailand ( weg van het toerisme en de drukte). Aardige mensen onderweg ( Maureen kreeg een kokosnoot, en ik niet ๐Ÿ˜ข), en prachtige weggetjes met super uitzichten. Het mooie was, dat het bijna plat was๐Ÿ˜œ ook wel weer fijn. De omgeving heeft van die mooie rotspunten als berg, waar ( gelukkig) geen wegen aangelegd kunnen worden. Waardoor je hier dus tussendoor fietst! Zodoende waren de 60 km bijna te snel voorbij. We zitten nu wel in een gebied waar ze ook geen Engels spreken ( alles gaat met Google translate). De komende twee dagen blijven we hier, en hopen morgen een boottocht te kunnen regelen, aangezien de eilandjes etc. hier prachtig moeten zijn. Over morgen gaan we dan een nationaal park in, waar het ook erg mooi moet zijn.