Dag 5 Andalusië 4 juni 2016

4 juni 2016 - Grazalema, Spanje

Zaterdag 4 juni
Vanmorgen waren we vroeg uit de veren, op weg naar Grazalema. Aangezien we niet konden ontbijten hebben we dat in het volgende stadje gedaan, Cortis de Frontera. Maar dan wel eerst weer 3 kwartier klimmen. En zoals elk dorpje hier was ook dit een mooi wit dorpje, waar niemand Engels praat. Na een ontbijt voor 2 personen voor€ 4,jaja., Kwamen we in een natuurpark. Dit deel staat bekend om de kurk bomen en was super om te fietsen. Na een flinke afdaling hebben we in Ubrique geluncht. Op na de volgende klim, gelukkig niet zo zwaar als gisteren, maar zwaar genoeg voor mij. De omgeving werd steeds rotsachtiger en mooier. Eenmaal boven bleven we op een soort hoogvlakte met een al kleur van de bloemen. Vlak voor Grazalema nog weer een klimmetje, waar die benen van mij totaal geen zin meer in hadden. Mooi hotel midden in het dorp, fietsen de kamer. Na een biertje tapas taart ,eerst even plat en een massage van HJ. Oooh die benen😰. Nu maar eens wat eten. Hopelijk doen ze het morgen nog😂