Dag 26 Ko lanta

24 november 2017 - Ko Lanta, Thailand

Dag 26 Ko lanta

Vanmorgen vroeg opgestaan en ons klaar gemaakt voor de laatste etappe van onze fiets vakantie. Na vandaag is het alleen nog relax mode. We gaan 5 nachten door brengen op Ko lanta, daarna nog 3 nachten bij ons favoriete adres in ao nang. En uiteindelijk nog 3 nachten in Bangkok. Denk dat ons bij houden van het blog dus na vandaag een stuk minder wordt 😁.
Na het ontbijt zijn we vertrokken, de drukke straat oversteken, en daarna weer offroad 😍🤗. Heerlijk een stuk zonder drukte (wetende dat vandaag eigenlijk grotendeels over drukke straten zal gaan) ditmaal was het echt buitenaf. Rustig aan het fietsen stak er in de verte een olifant de straat over ( wel met een man boven op). Daar heen gefietst stonden er ineens twee grote olifanten aan de kant 🤩. Na een foto moment zijn we verder gegaan, en een fout gemaakt. Voor het eerst deze vakantie de beslissing van de Garmin genegeerd 😥(fout dus) aan de rand van de grote weg moesten we helaas terug je kon echt niet verder. Stonden we tussen de tijgermuggen 🤕 snel weg, en toch maar weer luisteren naar onze vriend. ( Hoezo komt de tijgermug alleen maar voor in de stad, alleen maar bos en een autobaan!) Daarna via grote drukke wegen richting de boot gefietst, en uiteindelijk onze overnachting bereikt. De rest van de middag heerlijk aan het strand gelegen, en nu zitten we met een volle buik dit te schrijven. Hopelijk vonden jullie het leuk om ons te volgen ( de bikini een zwembroek foto's gaan we maar niet online zetten 😂)
Voor ons was/is dit een reis om nooit te vergeten, we hebben zoveel gezien, meegemaakt en geleerd over Thailand en de mensen hier. Dit allemaal door de vele lieve mensen die je hier kunt ontmoeten 😍
Groetjes van ons beide

1. Licette hogt:
    25 november 2017
    🐝💋💋🍻🤗
  2. Dianca:
    25 november 2017
    Wat fijn dat het een mooie bijzondere belevenis is geweest.... het zal even afkicken zijn🚴‍♀️🚴‍♂️
    De fietsbroek uit, bikini en zwembroek aan...
    Nog even relaxen....🙏🏻
  3. Henk-Jan Moed:
    26 november 2017
    Was het zeker Dianca! Alleen jammer dat het nu al 2 dagen regent , dus die bikini blijft nog even in de fietstas☹️
  4. Sally:
    27 november 2017
    Was leuk om jullie reis op deze manier mee te maken. Nog veel plezier verder!
  5. Carla ten Thije.:
    27 november 2017
    Geweldige belevenis zo te zien aan al die mooie foto's We zijn hier erg benieuwd naar alle verhalen. Tot gauw!! Gr. Carla
  6. De Heurmannetjes:
    27 november 2017
    Met veel plezier jullie avontuur gevolgd. Prachtige plaatjes dus in het echt zal het magnefique zijn. Nu dus in de relaxmodus. Heerlijk. Dikke knuffel. 😘