Dag 23 Ao Luk

21 november 2017 - Ao Phang - nga National Park, Thailand

Na een ontbijtje bij de 7-Eleven( tosti, koffie en yoghurtdrank, zijn we gaan fietsen richting een " haventje" . Het idee was om een longtailboat te huren en dat ze ons de omgeving wilden laten zien. Er zitten hier namelijk van die mooie rotseilanden. Geen idee hoe ik ze anders moet noemen.De fietstocht erheen, was als een zondagochtend training. Zo'n 25 km. alleen maar, een soort van viaducten en dan volle poele doortrappen op het grote blad natuurlijk. 3 keer raden wie voorop reed 🤯,haha! Het was een saaie grote weg en we hadden geen zin, om hierover terug te fietsen. Dus bij het haventje " Lamsak "( zo heette het🤣) aangekomen, wilden we proberen ons 3 inhammen verder af te laten zetten.10 km. van ons slaapadres. Er lagen 4 bootjes en niemand sprak Engels...
Tja en dan....? Met mijn beetje Thais, handen, voeten, 2000 Bath en Google translate , is het gelukt!! We hebben een geweldige sightseeing gehad, met de fietsen op de boot en zijn op het juiste punt afgezet,haha!😅 Ze stonden erg raar te kijken,toen we met fietsen, de pier af kwamen lopen! Na een hapje eten, maar richting onze overnachting gefietst en zien we toch zomaar weer een olifant. Het mooie was, dat deze de slagtanden nog had! Al met al een superdag, morgen richting een natuurpark hier in de buurt. Misschien vanavond hier tegenover weer een karaoke/ dansavond ,met allemaal Thaise dames 😂 Hj blij.....