Dag 25 richting Ko Lanta

23 november 2017 - Krabi, Thailand

Gisteren zijn we een dag eerder dan gepland vertrokken uit ons verblijf, en zonder planning weer een stuk terug gefietst. Uiteindelijk is het plan ontstaan ook richting de oevers van een mooie baai te gaan en daar een overnachting te zoeken. Na enig speur werk is dit zeer goed gelukt. En prima plek en wederom aardige mensen. Helaas speelde het weer niet mee, zodat van het zwembad geen gebruik is gemaakt. S'avonds bij het eten kennis gemaakt met een stel uit Amerika en daar de hele avond gezellig mee gekletst. Helaas zijn er weinig foto's van deze dag
Vanmorgen na gezamenlijk ontbijt met de twee Amerikanen, zijn we weer op pad gegaan. Maar eerst werden we nog door de bazin en staf geknuffeld en uitgezwaaid. Gelukkig was het tijdens het ontbijt droog geworden. Onze weg ging gelijk offroad en via een geweldige weg kwamen we uiteindelijk op de uitgestippelde route uit. Halverwege ging het weer offroad, waar we een erg verbaasde boer op een scooter tegenkwamen, met de gebruikelijke zin" we're you going ?". Waarop ons antwoord was" to Ko Lanta!" Waarop hij nog verbaasde keek en antwoordde" Nobody takes this this road!!!" Het was vergelijkbaar, dat je in het Haagse bos 2 Chinezen op een fiets tegenkomt. Als je dan vraagt waar ze heen gaan, krijg je als antwoord " Amsterdam"😂
Na nog een stuk grote weg, komen we bij ons hotel. In de tuin liggen wel 8 hotsprings en 2 zwembaden en laten we nu de massel hebben, dat het niet onweerde en droog was. We hebben ons hier vanmiddag dus prima vermaakt, heerlijk!!