Dag 21 Krabi

19 november 2017 - Krabi, Thailand

21 Krabi,

Na 4 dagen van strand, zon en zee genieten, pakken we morgen de fiets weer! Hebben er weer helemaal zin in!! We hebben trouwens elke dag nog gefietst om bij het strand te komen.Het strand bij Ao Nang is al mooi, maar met een longtailboat brengen ze je helemaal op de mooiste plekjes. Vandaag ook weer op een heerlijk strand gelegen, met prachtige uitzichten en ontzettend helder water. Gisterenavond hebben we King ( de eigenaresse) meegenomen uit eten, voor haar verjaardag. Zij heeft ons naar een afgelegen visrestaurant gebracht.Nou moet je mij niet met die schelpdieren aankomen, dus heeft ze een red Snapper besteld. En die was lekker!! Daarna samen nog een biertje gepakt en mijn Thais weer bijgevijzeld .Het appartement en Kings gastvrijheid, bevalt ons zo goed , dat we hier volgende week weer eindigen. Maar eerst fietsen we morgen een stukje naar het Noorden, blijven daar 2 dagen en zakken dan verder af naar het zuiden. De fietstassen zijn weer gepakt en wij gaan zo lekker slapen!

1. Axel:
    19 november 2017
    Lees jullie verhalen elke dag. Leuk geschreven, maar ook de foto's zijn prachtig. Altijd oog voor de achtergrond. En die is de moeite waard.
  2. Henk-Jan Moed:
    20 november 2017
    Dank je wel. De achtergrond is echt prachtig.