Dag 6 Pai

4 november 2017 - Pai, Thailand

Dag 6 Pai

We zijn de dag begonnen met uitslapen, wat kan dat lekker zijn,haha! Aangezien het rustdagen zijn in Pai, hebben we een scooter gehuurd, wat een prima idee was! Omdat we tussen de bergen zitten, zijn we op plekken geweest in de bergen, waar je liever niet heen fietst. Met die 125cc onder je wil dat prima lukken. We zijn naar Pai Canyon gegaan en 2 watervallen, waar je in een soort mini jungle terecht komt.Uiteindelijk een hapje gegeten in China Town, waar zitten ze niet,haha!Het eten was overigens erg lekker en niet te vergelijken met onze Babi Pangang. Vanavond was er nog steeds het Loi Kratong feest. Het hele dorp liep mee in een soort bloemencorso, heel knap en mooi gemaakt. En eten in overvloed!!

1. Jeroen:
    4 november 2017
    Jullie hebben wel geluk met al die feesten!
  2. Henk-Jan Moed:
    Beetje plannen,hè !😊
  3. Marjo:
    4 november 2017
    Dit was toch een prima eerste week , wat hebben jullie al veel gezien, geweldig. Gaaf hoor wat jullie allemaal beleven . Veel succes en reisplezier😘 ben stilletjes wel een beetje jalours op jullie. Dikke jus.
  4. Theo:
    4 november 2017
    Ik hen vandaag ook gefietst hoor. Prachtig weer hier. Niet te warm. Toch ben ik heel erg jaloers op jullie. Maar afijn, ik heb mijn tripje naar Thailand geboekt en ga ook de Mae Hong Song Loop fietsen met HiRoads.
    Veel genot van dat lekkere eten, die stevige massages en die heerlijke temperatuur.
  5. Stefan Nijhuis:
    5 november 2017