Dag 8 soppong

6 november 2017 - Soppong, Thailand

Vandaag was er een einde gekomen aan onze Mini vakantie in pai. Na een goed ontbijt was het tijd om de fiets weer te pakken ( het had vond ik lang genoeg geduurd 😀) vandaag staat een korte etappe op de planning met één lange klim tot bijna 1400 meter hoog. De aanloop bleek echter ook al de hele tijd op en neer met behoorlijke%. De klim zelf liep best mooi met een paar uitschieters waarbij we gebogen over het stuur moesten fietsen en zelfs dan kwam het voorwiel af en toe los van de grond 😥. Maar ook dat hebben we overleefd, en intussen hebben we ook nog kunnen genieten van de schitterende omgeving. Boven aangekomen en heerlijke bak koffie genomen, en toen kregen we ons toetje (de afdaling). Ook hier het ene mooie uitzicht na de andere. Tot onze schrik waren we er toen ook al 🤔. We hadden wel verder gewild, maar in één keer door naar Mae Hong Son is iets teveel, en tussen in is niet veel meer. Dus ingecheckt en het dorp in om OA (jawel) bier te halen. Nu zitten we heerlijk op de veranda te genieten, en komen we er achter dat hier allerlei hilltribes in de buurt zitten (weer onze tijd verdronken😜). Moeten we deze morgen ochtend maar even aandoen. De veranda kijkt uit op een rivier, dus een pracht uitzicht.
Als er vanavond nog geen stroom is, sinds we hier zijn is dat nl. het geval, komen de foto's morgen!!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Licette hogt:
    6 november 2017
    Mooie foto’s geweldige overnachtingsplek zo aan de rivier.
    Geniet er nog van en voor morgen veel succes
  2. FRANK VEEKAMP:
    6 november 2017
    Proost dan maar als er niet meer gefietst wordt !! :-) - Mooie foto's hoor!!
  3. Henk-Jan Moed:
    Deuum!! Of zoiets zeggen ze hier 😊
  4. Puff:
    6 november 2017
    Man wat een avontuur, ziet er allemaal mooi uit. En ik maar martelen met de ouwe asfaltstenen ;-)