Dag 18 Krabi

16 november 2017 - Krabi, Thailand

Krabi,

We zijn er weer, niet dat er zo heel veel te vertellen valt. Gisteren hebben we zo'n beetje de hele dag een reisdag gehad, om in Krabi te komen. We zijn beland bij Kings appartment, 1 1/2 km. van het strand. King is de eigenaresse, een ontzettende aardige en behulpzame vrouw, vandaag overigens 45 jaar geworden. Bij de naam verwacht je een aardige stevige tante, maar het is een lieve, kleine , mooie en zelfstandige dame!! Het appartement is super, wel zelf het ontbijt regelen, maar dan kan je ook zolang blijven liggen als je wilt 😃. Gisteravond wel direct met King naar de Thaise " supermarche" geweest, om de boodschappen te halen! Na het uitslapen en rustig ontbijten, hebben we de fietsen maar weer eens in elkaar gezet. Daarna op de fiets naar het strand gefietst, waar het water overigens geen afkoeling is. Het is trouwens in het zuiden een stuk "plakkerige" dan in het noorden. Wel heerlijk een strandje en zee. Morgen maar eens richting Railey Beach, moet je met een boot naar toe, want er loopt geen weg heen.!!