Dag 15 Chiang mai

13 november 2017 - Chiang Mai, Thailand

Dag 15 terug in Chiang Mai

Vandaag hebben we het rondje afgesloten, we zijn weer terug bij het beginpunt. Waar we weer vriendelijk werden onthaald en dezelfde kamer kregen als 2 weken geleden! Feels like coming home😊. Maar voordat we vanmorgen wegfietsten, mochten we van de eigenaren, een scooter lenen!!! Hierdoor hebben we toch de olifanten gevonden en heb ik ze kunnen aaien.... eindelijk!!! Het waren er 2 , moeder(89 jaar en dochter ( 8 jaar). Aangezien we voor de toerisme stroom van Chiang Mai waren, was het nog mooi rustig!! Er komen nl. bussen vol van Chiang Mai die kant op om olifanten te voeren of om op te rijden. Maar mijn missie was volbracht,ik heb ze kunnen aanraken!!!!. Een uurtje later zaten we ook weer op de fiets, richting Chiang Mai. Onderweg nog een stop bij een Zwitser, die een homestay heeft met alleen maar fietsen. Was super om te zien en lekkere koffie!.
Na een autobaan rit van 40 km. op de fiets, waren we ook weer erg blij om terug te zijn. Vanavond lekker gegeten aan de Ping ( rivier) en morgen maar de fietsen weer inpakken. Hoofdstuk 1 het noorden afgesloten, met ong. 500 km. fietsen, 10.000 hoogtemeters , ontzettende lieve mensen ontmoet , vermoeide benen, maar een geweldige ervaring....op naar hoofdstuk 2😁
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Linda:
    13 november 2017
    Wat zijn jullie geweldige ervaringen rijker. Ik kan me voorstellen dat die benen van jullie ook wel wat rust kunnen gebruiken.
    Heel veel plezier in het zuiden en geniet van alle moois
    😙
  2. Henk-Jan Moed:
    Dank je Linda!! Zal goed komen, ben erg benieuwd wat het gaat brengen 😊
  3. Laura:
    13 november 2017
    Wow, wat een belevenissen en wat leuk omdat allemaal te lezen! Op naar het zuiden....Enne af en toe maar gewoon dagje uitrusten hoor 😉
    En vooral blijven genieten!!!
  4. De Heurmannetjes:
    Stelletje bikkels.
    En een olifant aaien.... Wat cool!
    Goede reis naar het zuiden en nog heel veel plezier. We blijven jullie volgen.
    XXX
  5. Henk-Jan Moed:
    14 november 2017
    Het zuiden wordt sowieso rustiger qua fietsen, dus dat zal goed komen!
  6. FRANK VEEKAMP:
    14 november 2017
    Even een tandje terug lijkt me wel prettig na de afgelopen 2 weken. Krijgen je knietjes ook een beetje rust. Leuke verhalen hoor en wat speciaal bij die olifanten !
  7. Henk-Jan Moed:
    14 november 2017
    Kostte even moeite, maar als je dan olifanten ziet, is inderdaad bijzonder. Helemaal omdat dit spontaan was en niet speciaal opgezet voor de toeristen. Eigenlijk waren ze de olifanten aan het "uitlaten" 😊
  8. Puff:
    Veel plezier aan 2.0 gr Puff
  9. Michèl:
    15 november 2017
    Leuke verhalen en mooie foto's.
    Ziet er fantastisch uit daar.
    Veel plezier nog en geniet er van.
  10. Anne:
    Hoi Maureen en HJ,
    Wat een mooie verhalen, foto’s en ervaringen!
    Geniet nu samen maar ff van het niet fietsen.😜
    Veel plezier nog!
    Groetjes Anne