Dag 14 rust dag

12 november 2017 - Doi Inthanon 2590m, Thailand

Dag 14 "rust"dag

Vandaag ben ik met Henk-Jan Vonk op zoek gegaan naar olifanten. Hij ruikt ze al op afstand,dus dat moet goed komen!! De keuze om 5 km. te lopen of fietsen is niet moeilijk... fietsen natuurlijk...! De heenweg ging lekker naar beneden,dat houdt dus in de terugweg...Aah...bult op. De tocht begon lekker over asfalt , maar volgens Mr. Google HJ Vonk, ging het al snel naar een onverharde, modderige en heuvelachtige heel afgelegen zandweg. Ja , ik moest zonodig olifanten zien☺️ . Omgeving natuurlijk weer prachtig, maar naar een tijdje, stroomt er alweer een rivier over de weg, dit keer te hoog en sterk om met fiets door te gaan. Dus fiets aan de kant en te voet gingen we verder, de neus van HJ Vonk achterna. Na enkele honderden meters lopen, kwamen we uiteindelijk bij de olifanten sanctuary aan !! Hè hè...eindelijk! Maar helaas , HJ Vonk had het goed geroken, maar er lag alleen maar olifantenstront😱 Geen olifant of mens te bekennen, maar we zijn in de buurt geweest,haha!! Op de terugweg hebben we uiteindelijk nog een olifant gezien, gewoon langs de weg 😂. Teruggekomen bij de " kantine" van ons huisje, kun je gewoon je drank uit de koelkast pakken en afvinken op een kaartje. Hoe mooi zou dat zijn ,als dat in Nederland ook nog zou kunnen ☹️
Aangezien we bergen in combi met fietsen wel een beetje zat zijn en zin in strand hebben ( zelfs Hj 😜) hebben we besloten om woensdag naar Krabi te vliegen. Daar kijken we wel weer verder🏖️

1. Licette hogt:
    12 november 2017
    Geef jullie groot gelijk foto’s wederom super de vis van mark leeft solitair als ze een ander mannetje tegen komen vechten ze tot de dood dus altijd alleen met vrouwtjes plaatsen🐠🐡
  2. Henk-Jan Moed:
    12 november 2017
    Heey Licette,jij moet een keer met Mark praten. Jij hebt er ook verstand van!!!
  3. Licette hogt:
    12 november 2017
    Heb ze zelf in het aquarium gehad dus zodoende weet ik dat
  4. Astrid:
    12 november 2017
    Een beetje jaloers zijn we wel (behalve dan op het stijgingspercentage 😉). Prachtige foto's en gaaf die olifant! We gaan jullie volgen. En goed hoor: de LWC kleding is ook mee 😊 Groetjes Astrid (en ook van Kees)
  5. FRANK VEEKAMP:
    12 november 2017
    Lekker dat jullie even kunnen uitblazen. Is toch ook niet te doen die percentages. Prachtige foto's hoor!
  6. Henk-Jan Moed:
    13 november 2017
    Leuk Astrid en Kees! Voor het volledige LWC tenue, is het alleen een beetje te warm:)