Dag 11 kun yuam

9 november 2017 - Mae Hong Son, Thailand

Dag 11 kun yuam

Vanmorgen na een goed ontbijt ons resort verlaten om aan ons volgende traject te beginnen. Het weer was vandaag bewolkt met af en toe beetje regen. Ideaal fiets weer dus.
Allebei waren we nog niet geheel hersteld na de inspanning van twee dagen terug. Ondanks onze massage gisteren avond 😁 gelukkig viel het vandaag mee. De eerste klim was nog wel steil (+15%), maar de rest van de klimmen waren tussen de 6 en 10 %. Heerlijk om eens in een ritme te kunnen klimmen 😀.
Het eerste gedeelte van de tocht viel het uitzicht een beetje tegen, maar uiteindelijk kregen we ze toch weer te zien 😍. Na eerst gegeten te hebben in kun yuam, en natuurlijk naar de 7 eleven geweest te zijn, zijn er naar onze overnachting gefietst. Hier werden we weer door enorm lieve mensen ontvangen, en naar onze kamer gebracht. Wat een geweldig uitzicht kregen we er bij 🤩 denk niet dat we dit snel weer zo mooi krijgen. Straks lekker eten (moeders kookt) en op tijd naar bed. Er komen twee heel zware dagen aan 😥.

1. Marieke en Ruth:
    Echt super gaaf!! Prachtige foto's
  2. Theo:
    9 november 2017
    Lekker he, zo’n Thaise massage met spierpijn in de benen. Welk bier drink je daar? Leo, Chang of Singha?
  3. Henk-Jan Moed:
    9 november 2017
    Theo, koen sabai die mie kaa? Singha mai sabai, Chang , Leo sabai!!! La gone!