Dag 3 Chiang Mai

1 november 2017 - Chiang Mai, Thailand

Dag 3 Chiang mai

Vandaag heel lang uitgeslapen, en na het ontbijt aan de receptie gevraagd waar leuk was om te doen. Vervolgens ons mbv Uber af laten zetten aan een drukke winkelstraat. Na 5 minuten lopen waren we de drukte al weer zat ( teken dat we weg moeten 😀) snel weer een taxi geregeld, en vervolgens naar de doi suthep. En erg leuke en eindelijk een Engels sprekende meid als chauffeur. Ze bleef maar kwebbelen. Boven aan gekomen is ze op ons blijven wachten terwijl wij de tempel bezochten. We hebben er nu zoveel gezien. Denk dat we naar boeddhist worden 😂
Wel een mooie tempel boven op een berg. En niet te druk!! Vervolgens ons weer bij de 7eleven af laten zetten voor ons bier. Maar helaas ze mogen tussen 2 en 5 geen bier verkopen. Dus alleen tosti's eten en fruityoghurt drinken. Gelukkig hadden we nog een paar blikken in onze kamer staan. Beetje Tukker kan toch niet zonder 😉. Straks weer lekker eten om de hoek ( staat tentje) en dan op tijd naar bed. Kunnen niet wachten tot morgen 🚲

1. Licette hogt:
    1 november 2017
    Mooie foto’s nog een gezellige avond en morgen veel succes en plezier🚵‍♀️ 🚵🏻⛰👍🏻
  2. Evert de Kok:
    Hoi HJ&Maureen

Wens jullie veel plezier, ben erg benieuwd naar de fietsfoto,s!

Geniet ervan👍
    Gr Evert
  3. H.R. Veekamp:
    1 november 2017
    Hoi luitjes. Ziet er mooi uit. Snap dat jullie die drukte uit willen en aan het echte avontuur willen beginnen. Mooie foto van HJ tussen het rustige verkeer. :-) . Trouwens , komen die fietsdozen uit Civitanova Marche ?? haha. Ik zal jullie avonturen blijven volgen. Nu ik dit schrijf liggen jullie alweer op een oor. Veel plezier morgen. Groetjes Frank , Marieke en natuurlijk mamsie!
  4. Dianca:
    1 november 2017
    Ha Maureen en Henk Jan, dat ziet er mooi uit en jullie vermaken jullie prima, genieten van mooi weer, tempels, lekker eten en biertjes🍺 Morgen gaat het echte werk beginnen... succes🚴‍♀️🚴
    En vooral veel plezier👍🏻 Groetjes Dianca