Dag 4 chiangmai- Halvewege Pai

2 november 2017 - Chiang Mai, Thailand

2 nov. Chiang Mai- halverwege Pai.

Na gisteravond een gezellige afsluiter, met een paar locals en biertjes, moeten we er vandaag aan geloven. Wel eerst een heerlijk ontbijt bij onze overnachting in Chiang Mai, waar we over 2 weken weer terugkomen ( monfai culture house). Even afscheid nemen van Eddie,die de hele tijd voor ons klaar stond. Na 30 km. rustig peddelen,was het gebeurd met relaxen. Wel eerst een 7-11 stop en 4 tosti's en 2 yoghurtdrankjes verder, maakten we kennis met de Thaise bulten. In een ritme komen was er niet bij, de meeste stukken waren 13% en meer, gewoon buffelen dus!! Natuurlijk hebben we onze overnachtingsadres bereikt " Cool bananas" . Een simpel bamboehutje...wel errug simpel. Voor het eten moesten we 1 kilometer lopen, onze cooling down was dus lopen. Halverwege konden we bij een oud vrouwtje in een nog ouder huisje stiekem een biertje drinken. Wel binnen want tot 17.00 mogen ze geen alcohol schenken ( de schat 🤗) toen snel verder, want je moet hier voor het donker thuis zijn, om 18.00. Er is namelijk geen verlichting aan de straat. Dit alles gelukt, weer heerlijk gegeten en erg blij dat ik nog een paar woorden Thais heb geleerd, kunnen ze hier echt niet! Nu een biertje bij onze bamboehut en op naar morgen!!

1. Linda:
    2 november 2017
    Wat leuk om te lezen allemaal 😀 zo te zien hebben jullie het hartstikke leuk. Geniet van alle moois wat nog komen gaat, het mooiste stuk komt nog 👍
    Groetjes
    Linda
  2. Henk-Jan Moed:
    2 november 2017
    Hebben we zeker Linda, ik heb het vaak over je, haha! Al je wijze lessen 😊
  3. Licette hogt:
    2 november 2017
    Super foto’s je kunt wel zien dat het algemene vervoersmiddel hier geen fiets is . Leuk hutje hoe ziet het er van binnen uit ? Zo te zien zijn de Thaise mensen heel lief en behulpzaam. We wensen jullie nog veel plezier🍻🚵‍♀️🚵🏻🏍
  4. Dianca:
    2 november 2017
    Biertje hier, biertje daar... fietsen, fietsen en genieten maar!😃👍🏻
  5. Edo:
    2 november 2017
    Als ze met het bier niet opschieten roep je gewoon Leo leo, betekent: opschieten! Wellicht helpt dat. Groetjes Edo en Desiree.
  6. FRANK VEEKAMP:
    3 november 2017