Dag 9 Mae Hong Son

7 november 2017 - Mae Hong Son, Thailand

Dag 9 Mae Hong Son

Hijg, puf, steun, kreun, boer ,scheet, vloek en ooh wat mooi....dat was onze dag!!
Goh wat zwaar, op het dalen na, was het dus alleen maar klimmen, waarbij de 10% enigzins relaxed fietsen was. De rest was alleen maar afzien. De molen bij Gildehaus, is eigenlijk wel heel kort, hier gaat het maar door. Ik zou dan wel 30 molens gezien moeten hebben,haha. Erg leuk zijn de reacties onderweg, van een duimpje tot Thaise mensen, die kijken of je niet goed wijs bent....gelijk hebben ze:))) Zelfs in het hotel, worden we herkend door mensen,die ons onderweg zagen. Naast het afzien, was dit ook de rit, met de mooiste uitzichten. Dat zullen de foto's laten zien 😊 Nu in een geweldig hotel, dat was een aanrader van collega Linda!! Hierdoor zijn we al wel door Mae Hong Son gefietst, maar dat was alles behalve een mooie stad. Zitten hier dus prima!! Al met al een zware, lange ( 8.30- 17.00) fietsdag, maar heel veel moois gezien!!

1. Licette hogt:
    Toppertjes geniet ervan 👏🏻🍻🚵‍♀️🚵🏻
  2. Henk-Jan Moed:
    Ha ha wat ben je snel 😀
  3. Carla ten Thije:
    7 november 2017
    Hoi Maureen, wat een geweldig avontuur! Super om te lezen dat het ( meestal) zo goed gaat.
    Nog erg veel fietsplezier de komende dagen en we blijven je volgen.
  4. FRANK VEEKAMP:
    7 november 2017
    Hoi bikkels. Prima prestatie! Henk Jan, met de kerst beneden de 85 kg denk ik !!!! :-) . Wat zal het biertje vandaag lekker gesmaakt hebben.
  5. Henk-Jan Moed:
    8 november 2017
    Als ik alleen zou eten en water drinken ging dat lukken, maar ja het belangrijkste moet ik gedronken worden 😂
  6. Henk-Jan Moed:
    8 november 2017
    Hey Carla,we blijven onze best doen. Vandaag rustdag, kunnen we bijtanken:)
  7. Stefan Nijhuis:
    8 november 2017
    Hoi hoi, wat een klimwerk... 😥. Top gedaan ! Zelfs reclame voor Beijer in Thailand ☺. Weer erg mooie foto's. Veel succes en plezier. Groetjes Stefan
  8. Henk-Jan Moed:
    Leuk rondje met TCG Stefan😅
  9. Sally:
    8 november 2017
    Petje af voor jullie! Wederom mooie foto's!